Efter en tids frånvaro..

- Är jag tillbaka igen !

Det var väl på tiden med, nu börjar i alla fall livet här nere ta lite form !
Lägenheten är helt färdig tapetserad och målad och det mesta börjar falla på plats. Lite kartonger kvar fortfarande med d får jag leva med ett litet tag till. Lite fler möbler som ska infinna sig här bara, men det gäller ju att hitta de rätta med. Vilket jag till vardagsrummet inte kommer att göra just nu så det får bli som det är sålänge !

När kameran kommer fram ur lådorna ska jag väl knäppa ett par kort till allmänheten hemma så ni får se hur jag har det. Ifall det nu skulle intressera er.

Annars så är man ju bara sjuk som vanligt och ligger nerbäddad, tävling på lördag så jag måste bli frisk tills dess ! Får försöka kurera mig allt som går, för nu är min bil upprustad och klar ! Känner mig just nu riktigt taggad, vill bara bli frisk med som sagt ! 


                                                             


Thats it !

Kommentarer
Postat av: Tesse

Kommer ner och hälsar på dig så snart jag får tid över! Saknar dig kussen. Puss

2008-03-28 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback