Today is a new day..

Känns lite bättre, d är väl alltid nått. Men men skjutsa min stjärnmeckare till tåget förut idag, så nu är han ute på äventyr igen. Själv sitter jag här å sitter, dags att ta tag i allt nu. Å samtidigt vila så man kan bli frisk å må bättre kasnke. Men nu har ju iaf botten varit nådd ! Så sämre blir d ju inte iaf. Ska bli skönt att åka hem imorrn igen, hem till lugnet. Känna att man kan träffa alla dom "vanliga" som alltid funnits där. Alltid kommer att finnas ! Dom som alltid betyder mest å dom vet ju själva med sig vilka dom är så.

Tävling på lördag nudå ! Kommer bli spännande, många anmälda så ska bli kul. Se till att bilen går som den ska å allt bara. Sen blir d nog nya pjucks snart skulle jag tro. Känns som jag behöver d, shoppa nya å må lite bättre kanske. Folkracegrejer piggar upp tillvaron.

-Thats life !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback