Äntligen !

Är d dags för folkrace igen, har ju haft en paus på en hel vecka å d är ju mycket ! Man längtar bara ut på banorna så fort man kommer hem. Så idag har jag varit inne å lämnat min bil på banan å hjälpt till å lastat My's ! Kommer bli kul å se henne imorrn, men d kommer gå fint ! Är nog mer nervös för hennes skull än min egen, man kommer ju ihåg hur man själv var för 5 år sen när d va dags för debutanten. Men d bästa är ändå när d är riktiga tävlingar !

Så nu skulle jag ju ta å packa ihop alla grejor jag ska ha med mig, men just nu orkar jag faktiskt inte. Så d får bli sen, upp tidigt imorrn med. Hela tjugo damer i startfältet, d är mycket för att vara i dom här regionerna tycker jag. En del värstingar är d ju med såg jag. Men vi får väl se imorrn vem som är värst !

Så till d lite tråkiga ! JAG SAKNAR KENNIE ! Allt är så tomt utan honom, hoppas verkligen han har d bra och får se mycket fint. D är anledningen att jag längtar tills på MÅNDAG för då är han hemma igen ! Givetvis saknar jag en hel del andra människor med som min underbara familj och mina små vänner hemma i norr ! KOM Å HÄLSA PÅ MIG SNART !

-Over and out !

Kommentarer
Postat av: Tesse

Jag kommer och hälsar på, jag lovar stumpan! Snart är det student för min del och då hoppas jag att du kommer.. PUSS och hoppas du har det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback