- Back again !

Ja tävlingen i Strängnäs är ju nått man bara vill glömma ! Gick på tre i första, andra gick ju starten bra sen va d nån som körde på mig så fint att styrväxeln blev krokig, å den banan suger jävlar i armarna i vanliga fall. Så Körde jag bara i sista för att, men jag klara dom varven iaf. Träningsverk i armarna efter d sen kan jag lova ! Men man får ju se d positivt ! Lite muskler är ju aldrig fel att skaffa sig..

Sen dess då ? Åkt hem å jobbat, helgen var lugn i allmänhet. Plugga bara, vilket jag började med förra veckan. Kan ju tala om att jag är väldigt lycklig för att d är onsdag imorrn så jag kan få lite proffshjälp ! D behövs just nu, men d ska gå har jag bestämt mig för !

Idag fyller en av mina favvokillar år ! Världens sötaste unge, min brorson Gustav ! Fem år har han redan hunnit bli, läskigt vad fort tiden går ! Snart är man ju pensioner ! Grattis även till hans morbror Mattis å Kimmen !
image95
Gammal bild men den är så söt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback