Uppdatering !

Tänkte att jag ska försöka mig på en liten uppdatering av vad som hänt i mitt liv sen senast jag skrev om att studenten var nära. Så detta har hänt :

¤ Tog studenten med allt det innebar (Skoskav, onykterhet, släktkalas, tal av mormor, presenter, blommor och dans m.m.)
¤ Truckförarutbildning på skavsta en vecka
¤ Sommarjobb på SAAB Arnö 9 veckor
¤ Folkrace med allt det innebär festivaler och sånt trevligt :)
¤ Farit fram å tillbaka till skåne
¤ Arbetslös 50 min
¤ Flyttat till skåne
¤ Börjat jobba
¤ Förlorat någon nära

Ungefär så ser d ut. Vad jag planerar närmaste framtiden är väl ungefär detta:

¤ Åka hem till Familjen
¤ Köra folkrace
¤ Börja gå ut igen
¤ Fira älsklingens efterlängtade 18 årsdag
¤ Leta lägenhet samt vänner

Kul liv jag ser ut att ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback