Städning !


 
image89

Idag städar jag frivilligt ! Ska bara damsuga nu så är jag klar sen så här ligger man i. Bio igår Solstorm väldigt värd att se, lite av en funderarfilm faktiskt. Och idag händer vad ? Städa färdigt så nån annan slipper stressa runt å göra d. Sen ut en stund till min lilla tolle* i garaget ! Sen ikväll är d smarrig mat och sen iväg till Marcus å Sanna å se på film. Sen får vi se vad som händer och sker, jobb imorrn igen. Snart är d löööön igen, å då går pengarna åt som smör. För snart flyttar jag in i MIN nya fina lägenhet ! Ska bli såå roligt, den har gigantiskt kök (om man jämför med kokvrån i norrköping) haha ! Så kan man ju passa på att grattulera pappsing på farsdag imorrn ! Grattis :)

Tolle* = Nytt skåneord man kan ha användning för !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback