Snart slut!

en uppgift kvar på måndag så är det sluuuuuuut ! Så jävla skönt å slippa allt med denna skolan man inte tycker om vilket är nästan allt utom några få människor kasnke. Eller rättare sagt d va inte många alls. Jag är så trött på den här skiten. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ! Så va d sagt.

Nu längtar jag bara till studenten och tills med älskling kommer hit och är mysig. Så i helgen blir d garaget, eller min hanna å ellipelli ikväll sen garaget i övriga delen av helgen. Så nästa vecka är en slappvecka, så är man ledig måndag tisdag onsdag på studentveckan. Så går man ut på torsdagen, så slippper man skiiiiiiiiiten ! :)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej lilla du! Det var ett bra tag sen,och igår så fick jag typ 5 sms av dig på en gång, som jag misstänker att du har skickat för längesedan. Som du vet så har min mobil blivit konstig, så konstig att min pappa funderar att köpa en ny till mig=) Men, till saken:P ... Vi MÅSTE träffas snart, jag har jobbat nu konstant i typ två veckor, men sa upp mig, då jag fick nog av att ta stryk av alla gamla bajsgubbar.. Efter mitt femte blåmärke så tänkte jag slå sönder en gubbe, så jag insåg att det inte var rätt jobb för mig:D Men, iallafall.. hoppas att du har det bra på jobbet och förövrigt.. saknar dig jättemkt Jennie, men jag är ändå sur att du fortfarande inte har sagt vad du vill ha i examnspresent..:) Mendu.. sköt om dig så ses vi snaaart hoppas jag! Puss och kram från karolina!

2007-08-04 @ 16:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback