Sjukling ?

Nu är d på så vis att jag tror jag kommer bli en riktig sjukling snart, jag vaknade igår och mådde inte så bra. Men det gick över när jag sysselsatte mig när jag kom till garaget. Igårkväll somnade jag som den lilla gris jag är hur fort som helst när jag hade lagt mig tillrätta och lagt ifrån mig telefonen, eller om jag ens gjort d ? Sen när jag vaknade denna morgon så mådde jag inte heller bra, jag har ont i mitt huvud och mår illa. Sen känns det som det är en förkylning på g med..

Skulle det vara så att jag blir sjuk blir jag som en karl ungefär, väldigt väldigt gnällig och behöver de flesta i min närhets sympati för att känna mig en smula bättre. Allra helst ska jag även åka hem och dräggla ner mammsings kudde och få lite upppassning eftersom det är så synd om mig. Så kort sagt så är d nog bäst för alla ifall jag håller mig frisk !


Kommentarer
Postat av: Freppe

Haha låser du fast hela världen när du blir sjuk ;)
Kul att du tyckte det, alltid kul med läsare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback