Seg fredagskväll..

Ja då har vi firat papps 49 års dag, med lite varm smörgåstårta och marängsvisch eller hur det nu stavas. Men grädden var sur.. Väldigt roligt att se hur alla reagerar  på en sånn sak. Pappsing fortsatte äta utan att låsas om att något hade hänt, men när han slänge ett öga mot mitt håll kunde ingen hålla sig för garv. Det slutade med att jag satt och skrek av skratt och ingen förrutom han förstod varför.

Angående licenserna då, kan till att börja med tala om för dom som inte vet (dum som jag är antar jag ju att alla vet vad jag styr med, jag ber hemskt mycket om ursäkt) att det är folkracelicensen jag pratar om, men jag ska utöka till rally med nu. Jag måste bara köra en tävling först, eller sitta bedvid. Men nu har det kommits fram till att jag måste ta ut licensen innan i alla fall. Men blää ! Får se hur det blir med allt.

Jag blev förresten lite nyfiken förrut.. Det finns folk som läser lilla smuls blogg, det vore ju trevligt att höra å veta vilka ni är ju ? Ifall ni har lust kan ni ju skriva en rad eller två ?

GRATTIS PAPPA !

Kommentarer
Postat av: fannie

JAG JAG JAG ;D

2007-03-18 @ 16:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback