Onsdag mitt i veckan.

Idag är det då onsdag som är mitt i veckan, och idag ska jag vara duktig. Började dagen med att bli väckt av att någon sötnos ringde mig utan att veta det själv. Men då vaknade jag ju i alla fall, sen pallrade jag mig till skolan. Kom till och med fram INNAN vi började, vilket är lite väldigt sällsynt. Att tilläggas är att jag har väldans hemsk träningsverk med, i mina små fotbollsvader och högst upp i maggen ! Men då har jag väl rört lite på mig i alla fall. Efter skolan har jag tänkt mig att jag ska fortsätta mitt pluggande, och även städa. Jag får nog lov att återkomma med hur min duktiga dag har gått.

Nu har jag kommit fram till att om man saknar något kan man sysselsätta sig med något som påminner om det man saknar, då känns det lite bättre. Det är nog därför jag tycker om att lyssa på radio, för det påminner mig om garaget. För där är alltid radion igång, och för att fortsätta så brukar ju radion spela låtar som får en att påminnas om trevliga händelser/människor som man kanske saknar. Just nu finns det två saker som jag saknar väldigt mycket, den ena är såklart Kennie och den andra saken jag saknar är garaget. Och dit ska jag imorgon efter skolan, ska bli skönt. Så måste jag ju få ordning på min kära bil med. Och allt detta har jag då kommit fram till genom att lyssna på radion.

En sista sak då:
Giva hit lite SOL och VÄRME !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback