Fortsättning följer..

Gårdagskvällen slutade trots allt bra, eftersom jag pratade med kennie som alltid gör mig glad. Och kom då fram till att ifall det inte skulle bli någon tävling så ska jag ta en tripp ner till honom. Vilket låter väldigt trevligt och det tackar jag absolut inte nej till heller !

Så imorse var vi på ett sjukt tråkigt studiebesök på campus. Sen efter det kastade jag mig på telefon och ringde till sbf's licensavdelning och frågade, så jag fick väl lite mer kött på benen. Men nu måste jag kika vilken skillnad det blir på pris om man löser licensen på olika sätt.

Så ska jag föra viiiilda diskussioner med min far ikväll om detta, eller så blir dom inte vilda. D brukar dom inte bli i alla fall. Men i alla fall så blir det kanske inte så hemskt ifall jag inte kan åka, men jag vill jag är grymt körsugen. Men men, märks hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Freppe

Vad pratar vi om för licenser? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback