En överdeprimerad torsdagskväll..

Ja idag har jag då haft frilufsdag, började med att jag och fannie gick och solade. Sen shoppade jag ett par skor som jag ska byta imorrn, för jag ska ha ännu en storlek mindre. Sen knallade vi vidare och bowlade jag börja med en spärr sen tre strike på rad, sen gick det inget vidare alls. Några strikar till blev det väl kanske.

Sen nu ikväll så har jag vart på klubben och fått lite papper ifyllda. Så imorgon ska jag ringa till sbf's licensavdelning och fråga om det går att ordna något med mina licenser så jag slipper ta ut folkracelicensen för en tävling för det är lite väl mycket pengar. Går det inte att ordna på något vis så blir det ingen tävling för min del den 25 mars i E-tuna. Så nu är jag väldigt deprimerad eftersom jag verkligen vill åka där, och med min tur kommer jag säkert inte kunna åka där! Bläää säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback