Efter helgen..

Denna helg har gått åt till att gå en licenskurs i rally, vilket tog hela lördagen. Då menar jag HELA verkligen ! Sen i söndags så gratulerade jag Miranda för att hon fyller ett helt år idag ! GRATTIS GRATTIS å HURRA å allt ! Hon blev väldigt glad för min fina present jag köpte, en liten gris som är klädd som en prinsessa och nöffar när man trycker på den. Hon skratta rätt bra åt den, och det var ju meningen. Sen fick hon även en bok, som jag tycker alla barn måste ha ! "Max napp" alla maxböcker är helt klart bäst enligt mig. Min personliga favorit är "Max Bil" den tyckte jag om. Sen var jag ute och promenerade med min mor en sväng. Vi var nyfikna och gick för att kika på huset som brann ner. D stod kvar en och en halv skorsten ungefär, själva stommen till trappan och toaletten låg en bit bort. Sen var ju alla rör och liknande kvar, lite hemst att se igentligen. Att det kan gå så fort så är allt borta. Tycker synd om dom som bodde där ! Sen vart det film, Beck och Advokaten hälsade på hemma hos mig. Den var rätt bra tror jag, spännande i alla fall. Sen pratade jag med min underbaring ! Sen fasnade jag framför sprängaren på tv 4 och sedan somnade jag gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback