Återigen måndag..

Dagen har varit ganska trevlig måste jag säga, fick lite gjort i skolan faktiskt. Sen är det ju sol och blå himmel idag, vilket gör mig till en ännu gladare smula. Efter skolan spenderade jag några timmar med min goda vän fannie, väldigt trevlig liten prick är det. En som vän som hon skulle alla ha, fast d är knappt så att jag vill dela med mig. Bara lite, på deltid kanske. På tal om vänner så har min vän Zandra anlänt till sköna sveriget igen ( inte för att jag tror hon tycker det är så speciellt skönt här, men i alla fall).

Tävlade igår då, gick inget vidare alls. Nyrenoverad bil, men i första slog den igen på nått stift tror vi och med andra ord så gick ju bilen inget vidare bra. I andra gick bilen bättre men inte helt fint, men en tredjeplats lyckades jag med i alla fall efter en kass start. Och sista vill jag nästan inte prata om, en liten knuff å en geggig ruta var resultatet av starten. Jag letade lite mask utanför banan men hittade ingen så jag tänkte att kurbsen såg härliga ut att åka över. Så det gjorde jag och med och en 5te plats till blev det. Men bilen går ju nu i alla fall, och det känns ju bra. Så nu väntar jag bara på Linköping. Då måååste jag ju åka snabbt, kan ju inte vara sämre än vissa andra ! Går d riktigt illa får jag väl köra sönder bilen, hahaha ! Nejdå absolut inte. Ska bli jäklans kul och jag längtar massor dit.

Kommentarer
Postat av: fannie

haha va gullig du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback