19 å allt..

Ja då är man 19 då, känns inte alls ifall någon trodde det. Firade lite i fredags med att gå ut å äta med Fannie (tack så mycket för maten), Tjoffe och Jonas. Trevligt enligt min mening ! Sen bar det av till soffe (eller hanna, men där soffe firades) som fyllde 18 i tisdags. Efter detta gick vi ner mot otten, på vägen träffade vi Zandra och Jimmy. Jimmy som verkligen alltid vill försöka supa ner mig, men han lyckas nog mer med att fylla upp sig själv. Trevligt, sen var det otten som gällde fram till halvtre taget när mor å far var så snälla och hämtade mig. Jag somnade i bilen innan vi hade kommit till stockholmsrondellen tror jag bestämt.

Följande dag hoppade jag upp klockan 9 för att vakna till innan farmor och farfar skulle komma klockan 11 för att fira mig. Men jag kom bara upp för trappan så talade min mor om att hon hade blivigt magsjuk. Så då fick jag ringa till de som skulle komma och tala om att dom kunde stanna hemma. Sen somnade jag om på soffan, när jag vaknade transporterade jag och min kära pappsing bort ett skåp till garaget. Självklart var jag tvungen att springa in i den ena delen och repa upp benet lite grann. Men d är ju bara typiskt mig, så kom kära moster med 2 kusiner och skulle lämna present. Tackar tackar säger jag, sen blev det mat med syster och hennes familj. Köttbullar åt jag förövrigt. Efter maten satte jag mig på soffan igen och satt, till melodifestivalen började. När den var slut gick jag och la mig.

Söndagen började med att bli väckt klockan 8, sen bar det iväg till garaget där vi plockade ur motorn och delade på den och så vidare. Vid ett tiden var det matpaus, och så efter maten fortsatte vi med bilen. Kvällen avslutades i alla fall med ett långt trevligt samtal med min sötnos, mammsing och pappsing trodde att jag hade somnat redan när jag kom uppstudsande.

Kort sagt om helgen då: 20 års dagen kommer antagligen inte heller att firas med mina framtidsplaner. Men den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: saara

grattis så jätte mkt i efterskott:D

2007-03-16 @ 15:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback