- Tyngden på dalskidan älskling !

Ja varför tänker man på denna replik just precis nu ? Väldans bra fråga, för att jag antagligen har feber och är trött och knappast orkar sitta på min lilla stol. En övertrött liten smula har vi idag nästan, eller i alla fall just i denna stund ! Shit vad synd jag tycker om mig själv nu, låter ju nästan snuskigt ego på nå vis. Detta slutar vi med på en gång.

Fem orsaker till att jag inte har tid att bli sjuk, utan inbördes ordning:

 1.
Vi har UF mässa på fredag, kan ju inte lämna dom andra att göra allt själva ( Då kommer ju stackarna vara utarbetade innan dom fyller 20.

 2. Jag ska eventuellt åka tävling på söndag ifall min licens hinner komma.

 3. Om det inte blir någon tävling ska jag åka till min sötnos å då måste man vara frisk !

 4. Jag som ska lära mig att äta ordentligt äter i stort sett ingenting när jag är sjuk.

 5. Det är sjukt tråkigt att ligga hemma sjuk, jag vill helst vara sysselsatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback