Virtuella miljöer !?

Ja, då ska man sitta och skriva om virutella miljöer och dess utveckling och vad som driver utvecklingen framåt. Men så ska vi sitta och diskutera vad vi tror. Då kan man ju sitta här i några timmar tror jag. Eller ja, till sommaren i alla fall. Jag har bara en sak att säga om detta SJUKA arbete. VAAAAAARFÖÖÖÖR !? Ska jag sitta och spekulera i massa konstigheter i skolan med ? Räcker det inte med allt annat jag tänker på.

Plus att jag prata med min lärare förrut om praktik. Men vi har ju "UF" ! Och då måste man få in praktiken i några kursmål för att få tid bla bla bla ! Jag har ju inte bett om hjälp att hitta en praktikplats som passar mig i 3 år nu ! Dom jag fått tidigare är ju bland det längsta ifrån jag kan tänka mig.

Känns som jag gjort helt fel val här i livet just nu. Varför valde jag att gå här ? Skulle flyttat iväg som var det andra altenativet. Hade lätt fått en bättre utbildning då i alla fall. Men fördelar och nackdelar med allt. D ända postitva med å ha flyttat hit och börjat skolan här är alla trevliga människor man träffat på. Hade man ju aldrig gjort annars. Men blääääääää ! Skönt med helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback