TV4 Reklam


                                                                    tv4
Jahopp, det är mycket man inte vet här i världen. Pappsen kom hem idag och talade om att han hade varit och jobbat i "Filmstudion" och tro det eller ej ! Men i denna filmsudio i lilla lilla byn så spelas det in reklamfilmer till Tv4 ! Jag är helt impad, faktiskt. Till exempel är babyliss reklamen gjord här, inte för jag har sett den då. Men upplysningsvis. Och nu på torsdag skall det spelas in en ny, jag skall väl inte avslöja för mycket. Men den kommer att utspela sig i en tunnelbana, så där har min far varit och fixat idag. Väldigt intressant enligt min mening, undra om man får gå dit och kika lite. Jag är lite nyfiken på sådantdär. Ska nog ta tag i den biten. Spännande att se tror jag, när det endå är här i närheten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback