Tjuhuu !

Totalt antal sidvisningar: 574 Totalt antal unika besökare (IP-adresser): 100

Då har jag haft 100 unika besökare i min lilla blogg. Känns otroligt bra faktiskt ! Hade inte förväntat mig detta, eftersom d bara är min lilla blogg. Men jag tycker d är väldigt roligt att så många har kikat på den. D är inte så att jag är ute efter att ha så många läsare som möjligt heller. Men d är otroligt roligt tycker jag.

Till någonting annat nu då; Jag sitter då hemma hos mor & far nu. Tycker mest synd om mig själv, eftersom jag har otroligt ont i mina tänder. Eller ja d är en dum tand i underkäken som håller på att flytta, vilket är bra. Men tyvärr gör d förbannat ont ! Men jag har kommit fram till att absolut bästa bantningsmetoden är att ha tandställning. Utan tänder är d väldigt omöjligt att äta nått alls. Blä blä blä !

Annars så tänker jag mest på nån som värmer otroligt mycket att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Tjoffe.com

Totalt antal sidvisningar: 4184 Totalt antal unika besökare (IP-adresser): 703

Postat av: fannie

haha ,snacka om glädjedödare !

2007-01-29 @ 09:46:34
URL: http://furns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback