Söndagen den sjunde januari !

Det är idag det, och idag har jag inte gjort allt för mycket. Varit social med mormor & morfar som var här imorse. Var lite barnvakt åt systers barn igen, tur att jag råkar vara världens bästaste moster. Och faster med för den delen ! Men broders barn har jag inte sett till på en stund nu. Får ta tag i detta i veckan nu. Vet i alla fall att min lilla älsklingspojke Gustav var på hockey igår. Synd att leksand förlora med 3-7 MOT nyköping ! Skamligt faktiskt. Men han är sötast när han står och sjunger: - Leeeeeeeksing tills jag döööör ! Inte för jag håller på leksand då, men bara för d är han !


Leksing
Fasters egna leksandsupporter, väldans suddig å dålig bara !




I fredags så satt jag helaste dagen och skrev mitt arbete för att få G i idrott och hälsa A. Jag är lite segare än alla andra, det kan jag verkligen hålla med om. Efter det så utgick jag med Zandra och Fannie med flera. Var väl trevligt kanske, var nog lite trött för det igentligen. Men men, fannie skalla mig (av misstag, snubbla till lite). Så gårdagen gick åt till att tycka synd om mig själv för jag hade en bamse läpp. Tur jag åkte hem till mor & far så ingen såg mig. Satt här själv hela kvällen lång, för dom andra var på kalas. Men det var ju en fungerande helg detta med. Skola imorgon då, vill inte ens tänka på det. Orkar inte sitta framför denna burken hela dagarna längre. Blir illamående på något konstigt vis, vet iofs vad detta beror på. Men nae, jag orkar inte ! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback