Smulans seriösa inlägg

Jag vet inte riktigt vad det ska handla om än, så det är nästan tveksamt om det kommer bli något vidare värst seriöst. Jag sitter i alla fall här nu och lyssnar vidare på radio ! Tror jag längtar lite till garaget faktiskt, d är bara där jag lyssnar på radio annars. Men d finns nog ingenting bättre än garget faktiskt. Där får man göra d man tycker är roligt, eller allt är ju inte så roligt men i alla fall. Vem tackar nej till att smutsa ner sig ? Inte jag i alla fall, inte för d är min stora hobby precis. Men jag har verkligen inga problem med d.



Till någonting seriöst ! Jag har funderat på att jag ska göra en hemsida, nu när broder håller på att bygga ihop sin nya rallybil så är d väl på tiden ? På tal om den så talade jag om för honom i helgen att nu när han har skaffat sig en fin rallybil (den kommer bli fin), så borde det vara så som han sa till mig förrut. Eller rättare sagt så tjatade han om att jag skulle köpa en, för då kunde ju han "låna" den. Så jag kom fram till att det faktiskt borde vara så att jag får låna av honom nu. Faktiskt så gapade han inte om att jag inte skulle få, så vi får väl se. Men jag tror inte jag vågar mig på en sådan där dyr bil. Jag är inte så duktig på sådantdär med att vara rädd om bilar jag kör. Sen så kommer jag ju fortfarande ihåg när vi delade hans gamla rallybil när han hade byggt om den till rs bil. Kort styrväxel var ingenting för en liten smula att köra med, men om man vänder lite på det så var jag ju inte så stor på den tiden.

Åter till hemsidan, vore det kanske på tiden att den blir av. Tid har jag väl till att försöka få till något, men min lilla kunskap om webbdesign är nog inte tillräcklig. Jag klarade ju bara av att få ett G i den kursen så det är väl tveksamt. Jag får hyra in nån datanörd som ordnar till saker och ting åt mig. Men d fixar smulan !



Idag har jag kommit fram till att jag kanske skulle satsa på en karriär som journalist. Men så kommer d nog aldrig bli. Inte med min svenska inte, fotograf är ju något jag fasnat för. Men vem ska jag bli då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback