Självupptagna människor ?

Jotack, sånna finns det gott om nuförtiden. Jag är väl kanske precis likadan, vad vet jag ? Men jag börjar bli otroligt trött på människor som bara pratar om sig själva. Som bara maler och maler. Samma skit flera gånger. Och dessutom tycker dom är bäst i världen och allt vad nu detta innebär. Kan ju säga att jag försöker i alla fall att göra det som känns rätt, men samtidigt är jag världens mes som inte vill att någon annan ska bli arg eller ledsen eller dylikt. Men vad hjälper det ? Börjar bli less på det mesta nu. I alla fall alla som inte kan göra annat en å gnälla och tjata på alla andra och sedan inte vara ett dugg bättre själva. För att inte tala om alla dryga kommentarer om det inte är något som passar den själv. Men som sagt kanske jag inte ska säga ett ljud om den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback