Packa ?

Ja nu är jag då hemma efter ett spännande styrelsemöte. Zandra var sen efter jobbet så jag skulle leka sekriterare. Jag skrev så myckte som vilka som var närvarande, så började alla prata och jag förstog inte hälften av vad d sades. Jag såg nog helt enkelt ut som ett frågetecken, så Zandras elake far fick ta över. Sekriterare är alltså inget yrke för mig.

Nu ska jag då börja packa är tanken. Men vad ska man ha med sig när man ska på ungdomsforum en hel helg i Lund ? Tandborse är ju alltid ett måste, annars överlever jag inte. Mysbrallor är med ett måste, vem orkar sitta i jeans en hel helg ? Inte jag i alla fall. Någon snäll människa får gärna hjälpa mig packa. Nu låter d som att jag är väldigt handfallen, men d är jag inte bara ibland. Tjohej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback