Onsdag morgon !

Skolan idag igen då, jag kom nästan i tid idag. Om inte hissen hade vart trasig så jag var tvungen att gå alla sju vångingar upp. Jag är ju såå vältränad så upp kom jag i alla fall. Så hade vi lite religion där vi tittade vi på lite bilder. Nu är det datorkommunikation med Sööören ! Han verkar vara en spännande man, eller jag tycker han är rolig att skratta lite åt i smyg. Plus att han skriver som en kratta. Men d är en hemlis !

Har även den sett någonting spännande två gånger den senaste kvarten. Men jag klagar inte, jag kikar gärna en gång till.

Nu har min kära broder talat om för mig att jag ska göra en fin hemsida. Undra varför ? Så nu måste jag verkligen ta tag i detta. Så om någon är duktig på webbdesign så säg gärna till om du vill hjälpa mig ! Ska nog börja kika på detta redan när jag kommer hem. Fundera lite och sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback