Min nya uppgift för att få godkänt i Idrott och Hälsa A

Jag vill att du skapar en måltidsplanering för två veckor där du beskriver varje dag så utförligt du kan. Spalta upp varje intag du gör med kaloriintag för varje enskild produkt. För samma två veckor vill jag att du skriver upp all träning och över huvud taget fysisk aktivitet du gör. Specificera allting såsom promenad, gå i trappor, cykla osv.  Fundera här över hur mycket energi du gör av med i termer av kaloriförlust. Jag vill ha denna uppgift mig tillhanda så fort som möjligt efter att dessa veckor är utförda.

Du kommer att bli tvungen att gå på ett instruktörslett boxpass i veckan uppe på Kenpon denna termin. Dessa pass kombinerar fysisk styrka, koordination, kondition med slag och sparkar. Karolina går på dessa pass så där har du en bra partner att köra med. Dessa pass är på måndagar mellan 18:00-19:00.

Vad säger man !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback