Lördag 27/1 2007

Det är idag d, vad händer en dag som denna då? Inte så speciellt mycket faktiskt. Har varit i lilla Nyköping med min mor idag. Jag inhandlade en ny telefon, konstigt nog känns d som jag redan har billigare telefonräkning. Med tanke på att;
1. Jag sa upp mitt abonnemang på hemtelefonen som jag nästan aldrig använder.
2. Jag får skicka 5000 sms i månaden till en fast avgift, känns otroligt bra eftersom jag konstigt nog skickar upp 150 kr på två dagar som jag har nu.
3. Ringer gratis till alla som har telia, vilket är de flesta som jag brukar vilja ringa till.

Jag tror att d flesta irritationerna på mig kommer att upphöra nu, eller hoppas i alla fall. För nu behöver inte lilla smulan snålringa till alla familjemedlemmar. Vilket menas att jag ringer tills dom nästan svara och lägger då på, så d måste ringa upp. Väldigt irriterande om man frågar dom ! Så nu måste jag komma på någonting nytt jag kan irritera dom med. Någon som råkar ha något förslag ?

Kommentarer
Postat av: fannie

japp , du har rätt , jag har telia ;) haha

2007-01-27 @ 15:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback