Glad !

Otroligt glad man kan bli av endel människor, har precis kommit fram till att det finns otroligt många sätt att göra en smula glad på. Endel säger snälla saker, andra behöver man bara se sen har vi ju några som bara behöver skratta för att jag ska bli på kalas humör. Nu inom loppet av några minuter har jag fått fina komplimanger av några på msn:

|Tjoffe.com| säger:

du har glimten i ögat på något sätt

magnus - säger:

ja men du är en sötburk, för att du är fler saker än bara söt, och då finns dom i burken :) typ som snäll, gullig, trevlig, fin,

magnus - säger:

världens bästa jennie smuliiiis ocv



Jag tar d som komplimanger, men min kära vän magnus är lite väl knasig tror jag allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback