Gårkvällens bravader !

Jag lånade pappas lilla felicia och åkte bort till mina kära vänner Hanna och Elli. Sjukt trevligt att träffa dom igen ! Senast kom vi ju fram till att det var den 27 oktober, och det var ju fanimej inte igår inte. Mycket roligt prat under kvällen. Jag gilla Hannas fina replik: - Är d nån som vill ha fruktsoda ? Och så kommer hon in i rummet med en sprite och en fanta. Senare kom Ellis klyftiga: - Hanna, kan du ge mig colan ? När hon då syftade på fantan. Mycket skratt som vanligt. Och många nya planer ! Som skall bli av nu. Vi spelade även barn geni, men jag tror jag inte är ensam om att erkänna att vi inte va några genier precis.

Nu skall jag snart åka med mor och far till nyköping för att kika på GÖTA KANAL 2 ! Wihuuu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback