Fannie klagar !

Idag har min kära lillevän Fannie klagat lite på min blogg.. ungefär att jag inte skriver lika mycket som förrut. Och d är väldigt sant faktiskt ! Jag får väl lov att ta tag i detta, men ska jag vara ärlig så har jag nog haft lite mycket i tankarna senaste tiden. Eller mycket kanske d inte är, bara så at tankarna fasnat. Och d är bäst att jag inte nämner några namn, för jag tjatar nog lite väldigt mycket om denna någon. Men jag kan faktiskt inte rå för d. Han är fastklistrad som ett litet plåster på insidan av mitt huvud. Enligt mig är d ganska trevligt att ha någon där... Inte ganska MYCKET ! :)

Kommentarer
Postat av: fannie

men det får du väl förstå, att jag blir lite avis när du sitter å tänker på han helaste dagarna istället för å srkiva blogg så fannie kan läsa den ! Men såklart , jag är ju glad att du hittat nån vettig å tänka på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback