En tyst minut !

Min käre far föreslog förrut idag att vi skulle hålla en tyst minut, för idag har vi plockat ur allt ur 900an. Den ska skrotas ! Grejen är ju den att det inte är vilken bil som helst. Det är bilen dom köpte när lilla smulan var väldigt liten, kommer dock fortfarande ihåg när vi köpte den. Kan tänka mig att det var någon gång under väldigt tidiga 90-talet. Senare när smulan vart lite äldre 14 -15 års åldern sådär, (då den hade hängt med väldas länge) byggde vi om den till smulans alldelles egna första folkracebil. Min första egna alltså, innan lånade jag pappsens. Dröjde dock inte länge förren jag tattade på hans bilar endå. Men nu efter Eskilstunas senaste tävling vid lucia så blev den avrättad kort sagt. Den var trevlig en stund, men nu ska d byggas nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback