Deprimerad !

D är precis vad jag är nästan, eftersom jag precis fått tillbaka min uppsats om gympan. Inte ett enda rätt hade jag gjort enligt honom. Han klagade till och med på layoten, vad den nu har med innehållet att göra ! Plus att han sa att jag hade kopierat allt från min källa, d är tacken för att man sitter med papper å stryker över allt viktigt och sedan försöker formulera om alla konstiga saker.

Jag är ond när jag blir på dåligt humör, och faktiskt så får jag minnesluckor med. För Olle(min lärare) kom och frågade hur d gick, och nu kommer jag inte ihåg va jag sa. Men jag vet att d bara va ett ord å jag ska d i en väldigt speciell ton (smulan-är-arg-så-låt-bli-och-störa-tonen). Han gick i alla fall rätt så fort, och jag tror nästan han vart lite rädd för stora starka mig. Jag kan ju i alla fall låstsas nångång ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sa så mycket som NEJ ;)

2007-01-19 @ 13:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback