Dagens kväll !

Var och tränade pilates, så imorgon tror jag inte att jag kommer kunna röra mig alls. Men då har man i alla fall rört på sig. När jag kom hem igen så ringde jag till min broders kära flickvän Emma, eller för den som föredrar förklaringen "min brors barns mor". Ja, vi pratade i alla fall ungefär en timma. Minst, för hon är en riktig telefonpratare. Vi kom fram till massor med intressanta saket. När jag hade avslutat detta samtal dröjde d ungefär 5 minuter innan telefonen ringde igen ! Då var d min kära vän Tjoffe som ringde, vad ska jag säga ?

Nytt stycke behövs ! Han är nog värre än Emma med att prata tror jag bestämt. Men jag har nog inte skrattat så mycket den senaste veckan. Tro d eller ej, men JAG fick vara med live i telefonen när herrn åkte fel tunnelbana ! Förlåt, men d va faktiskt lite roligt eftersom han pratade innan om hur många gånger han har åkt fel. Sen pratade vi nog om d mesta känns d som. Jag fick vara med och handla till och med. Till det mest spännande vi kom fram till, eller d var nog mest han men i alla fall. Vi pratade om vad jag ska bli, när jag slutat skolan och allt. Jag fick ett riktigt bra erbjudande, hemmafru hos Tjoffe om jag jobbar gratis. Väldigt generöst förslag av honom. Sen appropå ingenting så låter jag konstig i telefon när jag svarar, men hur är d bäst att fråga han som vet om. Men kort sagt är han en väldigt väldigt trevlig människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback