Bye !

smul

Nu har jag till och med tömt min kamera, vilket jag inte gjort på ett bra tag. Massor med bilder från jul så d var en stund sen. På bilden ovan ser jag ungefär ut som jag brukar, lite småsur sådär. Men till saken nu då, jag har äntligen packat färdigt. Så nu väntar jag på att Zandra ska komma för att hämta mig. Så ca klockan 17.00 bär det av mot Lund. Kan nog bli en trevlig helg kanske, får i alla fall träffa Emelie som jag bodde med i Sthlm och grabbarna. Jag är inte riktigt 100 på vad dom heter, men trevliga var dom. Så såg de lika dana ut i alla fall, så du var ett passande namn till dem.

Med andra ord kommer nästauppdatering i början av nästa vecka. Hoppas på att jag har trevligt tills dess. Jag tror d kommer vara otroligt skönt med en datorfri helg, har ju lite svårt med det om jag inte ska iväg. Men d har jag kommit fram till att d kommer bli ändring på i framtiden ! Finns viktigare saker här i livet ! Men hoppas att alla som läser kommer ha en kanonhelg ! För att citera min kära vän Tjoffe: "Tjoflöjt !"

Kommentarer
Postat av: Fannie

oj vilken fin bild du hade där!

2007-01-20 @ 12:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback