Bilder från ungdomsforumet :)

stol1

Detta är sammarbetsövningen vi gjorde till en början. Ser ganska stabilt ut ;)

jagjocke

Ehm, varför kikar alla på mig ?

zandraemelie

Zandra och Emelie's grupp ser ut att dansa ringdans, fast på led.

jimmyjohansson

Jimmy Johansson var och föreläste, han var väldigt intressant enligt min mening.

kenniejohanerica

Middag på lördagskvällen, på bilden ser vi från vänster Kennie, Johan och Erica.

danielmartinsture

Från vänster: Daniel (tror jag), Martin och herr Sture.

jenniekennie

Jag och Kennie :) Smulan kan förstöra bilder !

Kommentarer
Postat av: fannie

Gud så söta ;)

2007-01-23 @ 10:54:28
Postat av: Tjoffe

Haha det ser ut som det var massa bönder:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback