Uppåner !

Blidde ingen pulka åkning denna helg, finns ju inte så mycket snö här ute.  Men kallt är d i alla fall, igår var jag med min klockrena pappsing hela dagen. Först hjälpte jag han att kasta in ve, å sen bytte vi ljuddämpare på 9000. Så tog vi oss en tripp till min käre broder, å sen en sväng till stavsjö. Kvällen gick åt till att kika på melodifestivalen och sedan kika efter en ny overall.

Känns som min blivande nya overall är d ända positiva i just denna stund. Undra varför va, men skitsamma. Har man tur kanske d löser sig, annars gör d d inte å d är ju synd. Men isf har jag ju iaf ny overall att glädjas åt. D gäller att försöka se saker och ting positivt väl ? Hur man nu ska kunna göra d alla gånger. Men jag ska väl sluta vara så negativ hela tiden, imorrn är d boxning igen. Ganska roligt faktiskt, nu var jag ju lite positiv.

Nej just i denna stund har jag slutat vara negativ igen då. Poooositiva tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback