Tisdagen...

Idag har jag först vart i skolan och gjort ingenting känns det som. Eller jo, vi såg en film sen -57 å den var sjukt jobbig att se. Efter skolkan träffade jag min mor och vi åkte först till MC Montörerna där jag beställde ett nytt njur-bjälte. Som kommer i nästa vecka, hoppas d går fort ! Sen handlade vi lite och hux flux var klockan mycket och lilla Jennie åkte iväg och tränade. Vilket idag var lite smått jobbigt faktiskt. Och nu sitter jag här.

Funderar alldeles för mycket, vissa saker kan man tyvärr inte styra över. Jag tror att d är d värsta av allt, jag vill verkligen kunna göra något. Inte bara sitta här och försöka intala mig att allt blir bra.. Men jag hoppas, hoppas, HOPPAS !

Sen har jag kommit fram till att jag har underbara vänner, eller det har jag väl alltid vetat. Men jag är grymt glad att jag har er... Jag har nog hittat dom absolut bästa ! Sen finns det ju vänner och vänner... Och inte att förglömma en liten speciell pojke som gör smulan otroligt glad med ! Ta åt er kära små vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback