Tisdag kväll

En paus i allt pluggande ! Ganska skönt faktiskt, för min hjärna tycker inte om datorkommunikation verkar d som. Men man får väl försöka göra vad man kan imorrn på provet. Jag gillar tanken på att det faktiskt bara är ca 1 ½ vecka kvar tills det är lov nu. För alla vänner och bekanta och alla andra som inte vet d så är d en vettig upplysning. Jag råkar väl då längta ihjäl mig efter lovet snart känns d som. För jag ska träffa sötaste lilla pojken jag vet då ( Bortsett från min lilla ögonpärla Gustav, men han räknas ju inte in där igentligen ). Men jag vill ha lov som sagt, och jag vill ha d nu ! Jag vill, jag vill, jag vill... Nej innan måste jag allt plugga min datorkommunikation igen. Allt har väl sin tid om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback