Senaste inköpet !



overall

Detta är mitt senaste inköp nu, en ny 3- lagers overall ! Har dock varit lite krångel att beställa den. Eftersom storlek 46 inte ens fanns i den modellen tydligen, så en 48 fick det bli. Lite stort men vad gör man ? Den är ju snygg, då borde ju jag bli snygg i den med. Eller så är d så att jag skiter i vilket. D är den jag vill ha i alla fall. Så nu får jag vänta 4 veckor på att den ska komma hem till min sponsor, leverantören tillverkar inte så små overaller förren de är beställda tydligen. Så därför kommer det ta sådan tid, sen blir den direkt importerad från England när den är färdig. Köpgalen som jag känner mig idag så ska jag åka till närmaste MC-affär och kika på nytt njurbälte med. Det gamla klämmer mig på ryggen så jag får stora blåmärken. Så då ska d bli ändring på d med.

Men vad tycks om overallen då ? Smul har bra smak väl ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback