Måndag

Idag har jag haft otroligt ont i mitt huvud. Men jag får göra som papps alltid säger: "Se d som ett framsteg !" Upplysningsvis så har jag varit på boxningen nu igen, imorrn ska jag pallra mig iväg på pilatesen. Jag har även kommit fram till att jag ska ta och börja träna lite mer, tänkte ta och få lite muskler tills mitt Folkrace år börjar. Mitt mål är att klara tre heat + final på nyköpings bana. Med andra ord 14 varv, eller till och med kanske kunna klara av att ratta en 99a tre heat + två finaler om det skulle vara runner up. Då är d 19 varv. Ojojoj, förra året har jag ju till och med filmbevis på att jag inte klarar av 14. När jag delade bil med Johnny så var jag ju snäll och tog ett räcke sista varvet i målkurvan. Du var jag riktigt slut, men tur som var att jag hann springa hela vägen ner till startplattan för att stoppa så han hann åka A finalen. Å den vann han ju så säkert så. D var en tävling att minnas, synd bara att jag missa växeln i starten på finalen. Fortfarande lite surig när jag tänker på d.

Men nu är det nytt år med nya möjligheter ! Och i år ska d satsas en hel del mer från min sida, för nu är d inget garage bygge eller något liknande som hindrar mig. Debuten i år blir den 25 Mars i E-tuna. Måste förresten ta och anmäla mig till licenskursen kom jag på :)

Kommentarer
Postat av: Tjoffe

Totalt antal sidvisningar: 7076 Totalt antal unika besökare (IP-adresser): 1102

2007-02-13 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback