Julgrisen Smulan !

smuli

"BRYR SIG OM GRISAR ”TV 4 har bett mig göra det här och jag tyckte det verkade lite smålustigt”, säger statsministern om sin benådning av julgrisen Smulan i Bingolotto."

Min bingolottogris ! Den är såå otroligt söt, synd att vi inte är så lika bara :(
D var så att den där lilla skönhetssmulan var med på uppesittarkvällen den 23/12 2006, d var en fin kväll enligt mig. Men efter d vet jag inte hur jag resonerade riktigt, men d hör inte riktigt hit. Nu är d nämligen så att Mr. Santosh Berggren har talat om att han gömmer denna smulan på hemlig plats så att jag inte ska kunna komma och kidnappa sötnosen. ATTANS ! Om någon sett min favoritgris kan ni väl slå mig en pling ? Vore helt enkelt kalas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback