Jag vill tacka SVT !

magnusen

Här har vi då Magnus, herrn som alltid gör lilla Jennie glad. Går att prata med om absolut allt mellan himmel och jord. Han är liksom en sådandär som förstår sig på mig bättre än andra. Det roligaste av allt är att herrn först av allt såg mig på TVn, så jag vill tacka SVT för att dom sände den hemska intervjun med mig på Landet runt. Lite tufft tycker jag själv, jag kände mig lite som en TV kändis när han talade om d. Nu är jag bara kalasglad över att han hittade mig, han är en sådan där finare vän man får leta efter tror jag bestämt ! En sådan där vän man inte släpper i första taget. + Att han är folkracetok såklart. Ger ett stooort plus i kanten i protokollet. Men nu är d sovtider så jag orkar upp imorgon. Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback