Fler bilder från Lund :)


komiker

Den skånska komikern som i alla fall jag skratta rätt bra åt ! :)

jenniejocke

Jocke å jag tänker så d knakar... väl ?

folk

Massor med ungdomar var vi.

jimmyigen

Jimmy Johansson i egen hög person. Väldigt intressant ;)

SEM

Sebbe, Emil å Mattias några av oss NMK'are !

emnåke

Emelie, Dansarn (?) å Kenniiie :)

ung

Några ur ungdomsgruppen som arrangerade den trevliga helgen ! D tackar vi för, eller jag i alla fall.

ZaEl

Systrarna Nilhed Andersson, mina kära rumskamrater :)

meee

Ojoj, mig vill man inte träffa på en lördagkväll sådär ! Haha.

Em

Emelie så otroligt rolig och snäll tjej ! :)

Kennie =)

En riktig sötnos :)

Loka

Danskungen behövde sin loka på söndagen, undra varför ? ;)

za

Fler som ser lite slitna ut ;)

JoEm

Jocke å Emelie sjukt roliga och trevliga människor det där, synd man inte träffar dom oftare.

Fr

Ser ut som en liten smula vill gå hem å sova.




Fotograf: Jörgen Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback