Dom får mig att fastna !

solberggrönhirvonenflodinloeb

Detta är herrarna som höll mig vaken igårkväll, d spelar verkligen ingen roll om jag redan sett sammandraget från svenska rallyt. För när jag slår på tvn och ser det nästa gång så sitter jag likföbannat där å stirrar som om jag inte sett det alls. Självklart visste jag redan att d var Grönholm som vann, men nej lilla smulan kan inte sova om hon inte ser färdigt.

Jag kan ju då tala om vilka dessa herrar är för den som inte vet, med början från vänster:

Petter Solberg: Min idol lätt ! Om nån har hört hans underbara norska brytning när han pratar engelska så måste ni lätt hålla med om att han är grymt tuff ! Inte bara därför han är smulfavorit heller.
Marcus Grönholm: Vann svenska för femte året i rad, säger väl lite om han kanske. Kort sagt så är han ett 39 årigt mumintroll, som vet hur man rattar bil på svenskt vinterunderlag.
Mikko Hirvonen: Ja, d är väl nån galen finne som kom 3a i svenska i år, duktig förare han med såklart.
Patrik Flodin: Sveriges framtidshopp om ni frågar mig, jag tror han kommer gå långt. Han har framtiden för sig, och köra d vet nog alla att han kan. Jag tycker d är lustigt att han orkar så mycket, han ser ju inte speciellt stark ut om ni frågar mig. Men vem vet ? Killen kanske är superman ! ;)
Sebastién Loeb: Förutom hans franska brytning så man inte hör hälften av vad han säger så är han nästan kung, han och solberg tror jag bestämt. I alla fall om ni frågar mig, denna lilla fransman är nog galen som Grönholm sa vid ett flertal tillfällen han blev intervjuad. Men jag rekomenderar honom starkt att klippa sig, för den frillan han har nu passar inte alls speciellt bra.

Kort sagt några av mina förebilder, jag skulle lätt vilja bli som dom ! Undra vem jag skulle passa bäst som: en norsk skogskatt som låter som en bonde när han pratar engelska, ett galet mumintroll, en liten finsk sork som bara visar sig ibland, en svensk liten "mammas pojke" som ser ut att vilja bli nypt i kinden eller en fransk leopard som är förkyld så ögonen har svullnat ihop ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback