Bilder från veckan :)

toska

En mycket trevlig liten sovkamrat, han snarkade inte ;)

toska 2

Vill man inte bara krama den söta lilla kissen ?

söto

Min trötta sötnoos, upplysningsvis skulle han lätt vinna vm i att snarka ! :)


gråå

Min sötnoos och jag, som vanligt ser jag ut som en get...

me&fun

Jag å födelsedagsbarnet ! Bästaste fannie :)

me&tjoff

Jag å Tjoffe, jag ser bara hemsk ut å han ser packad ut ;)

johan

Johan, jag tyckte han behövde kyla av sig lite så jag pöla han lite ;D

furns

Tänkarfannie :)

alex&tjoff

Alex och Tjoffe.com sjöng vackert :)

huuuus

Veckan slutade med att pappsen och jag kikade på när ett gammalt hus inte långt från oss brann upp, sorgligt nog. Men d va ganska vackert faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback