Men helgen då..

I torsdags kväll/natt kom min kära kennie hit, eller så hämtade jag han i klinga kl 2 på natten. Sen på fredagen var det skola som vanligt för min del, kom 10 min innan vi skulle börja. Men lyckligtvis hade vi börjat tidigare. Så på lunchen gick jag hem och hämtade herrn, så gick vi tillbaka till skolan och hade lite virtuella miljöer som inte gjordes ett smack på. Så efter skolan tog vi en tur på stan sen åt vi glass med Fannie och hennes co :) Så efter glassen blev d mat och efter d film med fannie och co.

Lördagen åkte vi hem till mina föräldrar och åt grillat, innan vi åkte en sväng till syster och sedan ner till broder och lilla Gustav som fick paket för han fyllde år i söndags. Så åt vi tårta och spelade fiskspelet han fick av mig (Jag vann som vanligt, men fuska skulle ju jag aldrig göra). Sen åkte vi hem en sväng och ringde till Karolina, sen vidare till garaget för att lasta och sådant. Så kikade vi på Göta kanal 1 eftersom alla bara måååste se den filmen enligt mig.

Söndagen gick vi upp tidigt tidigt och åkte till linköping och tävling, vilket gick skit för min del. I första så visste jag nog inte alls va jag höll på med och vilken tunna som stod var eller nått. Så i andra gick d bra till en början, fast jag slog i min arm och så efter några hundra meter försvann kopplingen. Så i sista gick väl bilen men jag körde inget vidare i alla fall. Så när jag skulle lägga i 1an i sista så fanns den inte, å finns inte nu heller. Sen så la vi 1 eget bud på den så var d 3 på den men min älskling fick den på d egna. D tackar jag för ! Så efter det åkte vi hem och lastade av packade ihop våra grejor och sen bar d av till min lägenhet igen, så duscha vi och skulle se Göta Kanal 2 men jag somnade innan halva. Sen skjutsade jag Kennie till bussen till kl 1 sen åkte jag hem och somnade som en slagen.


Sen säger jag bara BUHUU ! Min vänstra arm och fot har AJAJ !


Kommentarer
Postat av: fannie

heter det inte fannie och hennes plusmeny ? ;) hahaha

2007-04-18 @ 08:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback