Gårdagen..

Åkte hem efter skolan och åt köttfärslimpa som är såå sjukt gott, enligt min mening i alla fall. Sen ringde telefonen å pappsing sa: - Info 10 står d. Som vanligt gapade jag på en gång att: - D är inte till mig ! Och mammsing att hon inte va hemma. Så svarade han med den där irriterade tonen, som man brukar ha när det är telefonförsäljare. Men så var det ju konstigt nog till lilla mig, och jag fattade ingenting först. Vem ringer från sånt nummer till mig?

Men det fick jag snart svar på, d va Roger från SAAB som inledde samtalet med ungefär såhär: - Du har sökt jobb här flera år innan va? ("JA D HAR JAG !") Jag ser att du har körkort? ("JA D HAR JAG!") Du skulle inte vara intresserad av att köra truck i sommar? (" JO ABSOLUT!") Så babbla han lite till å massa så bestämdes det att jag ska åka och träffa han i nästa vecka ! WIHUU ! Äntligen nått som går som planerat för min del ! Sjukt GLAD !

Så var jag även ute och gick en runda med mammsing på ungefär fem kilometer igår, då hitta jag något spänannde på vägen:

image85

Tack å hej för ett tag !

Kommentarer
Postat av: saara

fy faan va äkkligt de ser ut :P uehhhh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback