Duktig smula !

Idag har jag städat hela mitt lilla rum hemma hos mammsing och pappsing ! Väldigt starkt gjort, och det tog tid med ! Över två och en halv timma tog d, men d kan vara för att jag hitta intressanta saker att rensa bland med. Men nu är d gjort, så jag slipper skämmas så mycket för mitt lilla rum. Sen åkte jag hem till min lilla lägenhet och rensade lite, men sen slutade jag och mer har det inte blivit. För jag har numera sprängont i huvudet och är väldigt väldigt trött. Kan vara för att jag inte har sovit ordentligt, vilket inte är mitt fel. Men ingenting har väl någongång varit med fel å andra sidan ? Jag är ju oskyldig som en bruuuuuud ! ;)

Kommentarer
Postat av: Freppe

Nejdå nu är jag igång igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback