Det var ett bra tag sen...

Skärpning på mig, eller så kanske man ska ta och lägga ner detta ? Vet inte riktigt, men ja vad har hänt sedan sist då ? Jag har skrivit högskoleprovet som inte alls gick bra. Och så har jag varit i garaget en hel del av tiden. Detta var i korta drag.

Idag därimot har jag och min mammsing varit i Storstaden med stort S, eller ja, vi skulle åka till adidasshopen men vi hittade inte rätt väg dit. Så istället blev med skärholmen en sväng, sen bar det av hemåt och nyköping. Till mormor å morfars nya lägenhet. Med d säger jag bara JÖSSES ! Vilken utsikt och vad fint där var, men jag måste faktiskt medge att det kändes som nått inte stämde. Men d är väl för att de har bott i sitt hus hur länge som helst nästan. Men så är det, efter detta besök bar det av mot nyköping centrum. Där sprang jag över studentpjucks som passar mig i smaken väldigt bra. Plus en fin klänning som jag bara ska sy upp en mil så passar den perfekt på fredag !

I övrigt så sprang vi visst över en övermysig morgonrock till lilla mig, visst råkar den vara lite stor. Men då får man ju kanske plats fler i den. Detta måste jag prova, men d får vänta tills nästa helg. Förresten kom jag hastigt och lustigt på idag att jag är jäklans sugen på ett folkrace till innan rset i Linköping när jag ska åka ifrån herrn med stort H. Så botkyrka på lördag blev det hastigt och lustigt. Känns som d kommer bli jäklans roligt.

Men mest längtar jag efter nästa helg, då kommer Mr.K hit och håller lilla mig sällskap. Kan d bli bättre ? Jag tror knappast d. D är läskigt hur mycket man kan sakna någon igentligen, d värsta kommer ändå bli när han åkt hem igen. Fast då är det inte många dagar kvar tills jag åker dit. Underbart ! <3

Vänner som glömmer bort en är inga vänner ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback