Ännu en helg..

Nu har en helg till gått, och denna helg spenderade jag i helsingborg hos min lilla Kennie. Vilket var väldigt trevligt enligt min mening, jag åkte dit efter skolan i fredags så jag var väl nere framåt halv åtta - åtta tiden. Då åt vi jättemumsig mat som vanligt i det där huset om jag får säga det själv. Sen tror jag vi tog det lite lugnt och kikade lite på tv, men jag har minnesförlust just nu så jag är inte säker. Sen var det redan sovtajm, för vi skulle upp tidigt.

Men min lilla älskling vaknade påtok förtidigt, strax efter kl 4 på morgonen vaknade jag av att herrn yrade om att han frös jättejätte mycket. Men felet var väl att han var varm som en kamin, så en kort slutsats kan man dra av detta: FEBER ! Stackars liten, men somnade om gjorde han och vaknade sen vid halv 7 tiden då vi skulle upp för att åka på folkracetävling i helsingborg. Vilket var spännande att se på, och Kennie kom 4a i D - finalen å ska vara glad för d tycker jag. För han körde jättebra tycker jag, och d gjorde Josse med som blev 3a i damernas A - final.

Sen på kvällen tura vi, alltså åkte vi båt fram och tillbaka till danmark. Jag, Kennie och Marcus jag hade väldigt trevligt faktiskt ! Så åkte vi hem sen å Kennie prata lite med Ulrik å snubbla omkring lite, sen blev det sovdags. Söndagen gick åt till att gå i kyrkan och vara duktig. Kennies kusin konfirmerade sig, så var vi hos dom en sväng efter. Sen åkte vi hem och tog d lugnt och så innan jag bar mig av hem igen tyvärr. Jag hade gärna stannat, för nu känns d tomt utan herrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback