Vad har vi här då ?

Vad har vi

Fick precis en länk till en trevlig sida med lite bilder från E-tuna den 10 december. Bilden förestället då mig, som blir borttryckt för jag vill åka fortare än den prickiga bilen. DOKUMENTERAT ! Nej nu ska jag lägga ner surerierna därifrån. Kan ju vara glad att jag inte sjunker lika lågt som vissa andra iaf. Eller ja ! Nästan alla damer som kör. Men absolut inte alla !

Har tillbringat eftermiddagen i Linköping ! Smulan har köpt mer julklappar åt folket. Eller familjen i alla fall, riktigt nöjd faktiskt ! Nu återstår endast fyra julklappar ! En till lilla plutt Miranda, en till mor min, en till mormor & morfar och Farmor & Farfar ! Det blir en senare dag.

Nu är det plugga som gäller resten av kvällen, finns otroligt mycket för en smula att göra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback